ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی با استاد تیچ!

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 30
  • بازدید دیروز : 34
  • بازدید کل : 200188

گنجینه مجموعه مقالات حوزه برنامه ریزی و کنترل تولید (شامل 10 مقاله انگلیسی و 10 مقاله فارسی)


گنجینه مجموعه مقالات حوزه برنامه ریزی و کنترل تولید (شامل 10 مقاله انگلیسی و 10 مقاله فارسی)

یکی از ابزارهای مدیریت، برنامه ریزی و کنترل است که بوسیله ی آن، مدیران به اهداف تعیین شده، دست می یابد. بنابراین، یک سیستم تولید، با 4 فاکتور مهم روبروست. این فاکتورها، عبارتند از کمیت، کیفیت، هزینه ها و زمان. برنامه ریزی تولید با تجزیه و تحلیل داده ها شروع می شود یعنی تقاضا برای محصولات، برنامه ریزی تحویل و ... و بر اساس اطلاعات موجود، یک برنامه برای استفاده از منابع شرکت مانند ماشین آلات، مواد اولیه، نیروی انسانی به منظور رسیدن به اهداف به اقتصادی ترین شیوه ی ممکنه.
وقتی یک برنامه آماده سازی شد، اجرای برنامه منطبق با جزئیاتی انجام می شود که در برنامه ذکر شده است. کنترل تولید در صورتی مورد احتیاج است که بین چیزی که در واقعیت اتفاق افتاده و چیزی که در برنامه ریزی بوده است، تفاوت وجود داشته باشد. اقدام تصحیحی به نحوی انجام می شود که با استفاده از روش های کنترلی، به اهداف موجود در برنامه برسیم.
برنامه ی تولید و کنترل، می تواند به عنوان یک جهت دهی و تطبیق منابع شرکت به منظور رسیدن به اهداف پیش تعیین شده، تعریف شود. برنامه ریزی تولید و کنترل، به ما در زمینه ی حصول جریان پیوسته ی مواد در داخل خط تولید کمک می کند...

*** در این گنجینه 10 مقاله انگلیسی و 10 مقاله فارسی گنجانده شده است.***


مبلغ قابل پرداخت 56,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1101

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به استاد تیچ می باشد و هرگونه عمل غیر قانونی ممنوع می باشد و مورد پیگرد قرار می گیرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما