ارائه دهنده خدمات آموزشی و پژوهشی با استاد تیچ!

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 11
  • بازدید دیروز : 36
  • بازدید کل : 200414

پاورپوینت با موضوع بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران


پاورپوینت با موضوع بررسی رابطه بین اثربخشی ارتباطات سازمانی و منابع قدرت مدیران

مقدمــه

در پژوهش به کمک تحلیل داده‌های گردآوری شده واقعیات و سوالهای علمی پژوهشی را جست و جو می‌کنیم. «داده‌ها» به اطلاعات خام گردآوری شده از طریق مصاحبه، پرسشنامه یا مشاهده یا پایگاههای داده‌ها دست دوم اشاره دارد. با سازماندهی داده‌ها به طریق معین، تحلیل آنها و نتیجه‌گیری از آنجا جواب مسئله ای را که در جست و جویش هستیم، پیدا می‌کنیم .

در اکثر پژوهش‌های سازمانی ، دست کم، علاقه مندیم بدانیم پدیده‌هایی معین با چه تواتری روی می‌دهند، میانگین نمره در یک مجموعه از اعداد چیست و میزان تغییر پذیری در این مجموعه چگونه است (یعنی، میزان گرایش یا پراکندگی از مرکز متغیرهای وابسته و مستقل). اینها با عنوان آمار توصیفی شناخته‌ شده‌اند. (آماری که پدیده‌های مورد نظر را توضیف می‌کند). ‌فراتر از این ، ممکن است بخواهیم بدانیم که چه روابطی میان متغیرها و سایر اجزاء وجود دارد. آیا تفاوتهایی میان دو یا چند گروه وجود دارد یا نه، و از این قبیل. اینها آمار استنباطی نامیده می‌شوند.

این فصل در دو بخش ارائه شده است. بخش اول شامل یافته‌هایی است که از طریق آمار توصیفی بدست آمده است و بخش دوم یافته‌هایی را در بر می‌گیرد که از آمار استنباطی حاصل گردیده است.

در بخش آمار توصیفی برای بیان روشن‌تر یافته‌های پژوهش از جداول و نمودار استفاد گردیده است. پس از آن در بخش دوم این فصل، با استفاده از روشهای آمار استنباطی، به تجزیه و تحلیل داده‌ها پرداخته شده است.

 

فرمت :power point

تعداد اسلاید : 49


مبلغ واقعی 24,796 تومان    2% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 24,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1076

دیدگاه های کاربران (0)

کلیه حقوق این فروشگاه متعلق به استاد تیچ می باشد و هرگونه عمل غیر قانونی ممنوع می باشد و مورد پیگرد قرار می گیرد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما